Huh, olen tainnut syödä tänään vähän liian vähän, ja ainakin ihan vääriä asioita. Söin päivällä annoksen ranskalaisia, olkoonkin että se oli pieni annos, ja muuten olen porheltanut aika pitkälti kahvin voimalla. Muutaman suklaakonvehdinkin söin mummolassa kahvipöydässä, mitä kyllä kadun, mutta ei se nyt maailmaa kaada. Olisi pitänyt syödä paljon useammin, että olisi verensokeri pysynyt paremmilla tasoilla.

Se on vaan aina niin, että kun nukkuu yli puolen päivän menee kaikki pienetkin päivärytmit ihan sekaisin eikä oikein tiedä milloin sitä söisi ja mitä. Varsinkin kun olen ollut tänään aika paljon liikkeellä, stepperinkin kävin ostamassa. Ostin myös lankoja ja virkkuukoukun, niin saan aikani kulumaan vähän paremmin. Vaikka huomiselle on kyllä vähän koulutehtäviä ja läjäpäin pyykkiä varattuna, kun lauantaina on tuo kotiinpaluu edessä. Tavallaan odotan innolla ja tavallaan aika kauhulla.

Opiskelukaupunkini on vähän yksinäinen paikka minulle, en oikein viihdy. Mutta olen päättänyt muuttua positiivisemmaksi ihmiseksi nyt kevään aikana, enkä ainakaan ennen takaisin menemistä aio luovuttaa!

Nyt menen tekemään vielä jotain illallista, kun on ihan kamala nälkä kerennyt tulla, ja sitten menen nukkumaan. Varmaan.